رویدادها آرشیو خبر ها
آخرین گمانه زنی های نقل و انتقالات یوونتوس !

آخرین گمانه زنی های نقل و انتقالات یوونتوس !

پس از تایید شدن تمدید قرارداد کونته با یوونتوس از حالا صحبت ها در مورد آینده بازیکنان یوونتوس و بازیکنان ورودی اغاز شده و گفته می شود که کونته فردا در جلسه ای تازه با آنیلی لیست نهایی خود را برای فصل آینده اعلام خواهد کرد .

بر اساس اخبار اسکای ، کونته ابتدا به نگه داشتن ویدال و پوگبا تاکید دارد ، اگرچه گفته می شود که کونته اصرار بیشتری برای ماندن آرتورو ویدال دارد .

در خط حمله الکسیس سانچز در صدر لیست خرید یوونتوس قرار دارد و گفته می شود که کونته تمایل زیادی برای بخدمت گرفتن این بازیکن دارد ، بازیکنی که بسیاری او را به یووه نزدیک می دانند .

همچنین ماریو مانژوکیچ دیگر گزینه مهم یووه در خط حمله بشمار می رود اگرچه با توجه به حضور یورنته و وجود پیشنهادهای دیگر برای مانژو ، ممکن است این بازیکن به یوونتوس نپیوندد .

این در حالی است که پیش بینی می شود مدیران یووه تصمیمی برای فروش بازیکنان خود نداشته باشند و با حفظ ستاره هایی مانند ویدال ، پوگبا و یورنته به فکر تقویت باشند تا فروش حتی با قیمت بالا .

برای فصل آینده انتظار می رود که با توجه به تغییر سیستم احتمالی یووه به 3-3-4 ، مهاجمانی مانند ووچینیچ ، کوالیارلا و یا حتی جووینکو بفروش برسند و این در حالی است که میرکو پیشنهادهای قابل توجه ای از ایتالیا و انگلیس ( آرسنال ) دارد و دو تیم کیه وو و پارما هم بدنبال جذب فابیو کوالیارلا هستند .

اگرچه با توجه به رابطه خوب یووه و پارما انتظار پیوستن ووجینیچ به این باشگاه نیز وجود دارد .

گفتنی است که گزینه های دیگری مانند کاندروا ، لولیچ ، کواردادو نیز برای پیوستن به بیانکونری مطرح می شوند .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: